Emmy ;D

Jag fryseeer!
Väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt mycket. Har stått ute i Enhörna och delat ut plaketter vid målgången. Hade ingen känsel i hela kroppen, men det var bara att bita ihop och le. Jag lyckades tillslut med några starter kvar smita in och gömma mig på ett mindre kallare ställe, nämligen i kiosken. Där satt jag och värmde mig med ett antal koppar te. Men ingenting kunde värma min frusna kropp, nu har jag ulltofflor och filt runt mig men jag fortsätter att frysa. Ska ta en låång varm dusch innan jag går och lägger mig sedan.

Hittade lite häftiga bilder på ett ishotell. Jag har alltid velat bo på ett ishotell eller i en igloo men nu när jag fryser så här mycket av att bo i ett uppvärmt hem så skulle det aldrig fungera.
Men för er varmblodiga därute, ta vara på chansen och bo i ett ishotell det skulle vara jättehäftigt!

Har precis ätit en pizza, ska snart ta tåget till löpet snacka lite med alla, ta en varm låång dusch och sedan är det nattinatti!

Hoppas ni har det bra, och kom ihåg att hålla er varma!

Ishotellet i Jukkasjärvi


Kommentarer
Postat av: Elin

Ishotellet ligger för fan i Sverige! Jag är döpt där också, lagom coolt. Hehe.

2007-04-09 @ 23:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />