Emmy ;D

Ciao!
Idag har vi varit och hälsat på hos en hunduppfödare i Knivsta. Hon hade nämligen en liten valp som vi är intresserade av att köpa. Och just nu lutar det åt att det blir den lilla söta jack russel tiken som mamma vill ska heta Daisy men jag tycker att Crazy är ett bättre namn, eller Stina är också gulligt.
Uppfödaren hade jättemånga hundar, tre valpkullar och med dom inräknade så fick jag ihop det till 25 stycken hundar! Det var hundar överallt det går inte att beskriva, och alla hundarna var jättesöta och fina! Men hur orkar man ha 25 stycken hundar, det går ju inte, men det gjorde det tydligen. Och hon hade flera andra hundar ute på foder så den kvinnan hade verkligen hundfeber. Min enda tankte var "bara inte mamma slutar upp sådär" haha ;)
(Vi tog lite bilder också men dom orkar jag inte lägga upp idag utan det kommer senare)

Så om cirka fyra veckor har vi ytterligare en medlem i familjen. Lilla "Crazy Daisy" eller vad hon nu ska heta...

Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon och vara funktionär i Enhörna på Påsksmällen!
Ha det bra allihopa PUSSS

189563-286
Fransson och jag i Portugal

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så söta ni är då <3

2007-04-10 @ 00:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />