Emmy ;D

Minnen från mitt första sm!
Det var inomhus ungdoms-sm i Bollnäs. Det var jag, Fia, Hanna och Anna som åkte, vi sprang 1000m.
Det jag kommer ihåg från tävlingen var inte hur det gick att tävla utan allt det andra, hur roligt vi hade det vid arenan, hur roligt det var att åka till Scandic hotell och hälsa på alla som bodde där istället för att tillbringa kvällen helt öde vid vårat vandrarhem. Ååh vad jag kommer ihåg att jag tyckte det var roligt att tävla, jag hade ingen press på mig och allt det roliga runt omkring gjorde tävlandet till en jätterolig grej. Sen senare tappade jag bort den känslan, av att tävla är roligt, den känslan börjar dock komma tillbaka, vilket jag är oerhört glad över. Det går ju inte bra om man har ångest inför tävling och inte tycker att det är roligt, tvärtom! Nu försöker jag tänka på varför jag tävlar och tänka att man inte kan sätta så hög press på sig själv för då låser det bara sig och resultaten blir inte bra. "Man kan inte göra mer än sitt bästa"

USM i Bollnäs 2004.

Kommentarer
Postat av: MAJZAN

Wet du? du är nog min idol :)

2007-04-05 @ 12:21:12
Postat av: Anonym

Håller med, man ska ha kul...annars är de ingen mening. För vem springer man?

2007-04-05 @ 23:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
height="0" alt="" />